סירים קרמיים- הסירים הטובים ביותר

סירים , מבטח

הם נראים מעולה ומגיעים במגוון צבעים וצורות, והיותם בריאים עבורנו הפכה אותם לאטרקטיביים ביותר בתחום הסירים

אך למרות כל זאת, חשוב לשים לב למתכות העופרת וקדיום שהם מכילים ואשר עלולים להיות מסוכנות לבריאותנו. מאחר שתהליך זה קורה אחרי תקופה ארוכה של שפשופים רבים וחום של הסיר, חשוב לשים לב ולהיות עירניים כשרוכשים סיר קרמי חדש.

מהם סירים קרמיים?

סירים קרמיים הם סירים אשר עשויים מציפוי קרמי. מדובר על סירים נוחים מאוד לשימוש, אשר מגיעים במגוון צורות, גדלים, צבעים וניתן להכין בהם מגוון נרחב של מאכלים. מעבר לכך, עם סירים קרמיים נדרש מעט מאוד שמן לטיגון, והפלוס שלהם הם קלים עד מאוד לניקוי ולא עולים יקר. מעבר לכך, הסירים הקרמיים הפכו מזמן לסירים המובלים ביותר הודות ליתרונות הרבים שלהם שכוללים בין היתר נוחות, ניקוי קל ושליטה על כמות השמן שאנו מבשלים או מטגנים.

למה כדאי לי סירים קרמיים?

בחירת סיר היא משימה לא קלה, המבחר הגדול והמפתה של הסירים גורם לנו להתבלבל בעת בחירת הסיר עבורנו. מה שטוב ב סט סירים קרמיים שהם מגיעים בגוון עיצובים צבעוניים ומדליקים שאין אדם שלא ישים לב עליהם. הם כוללים ציפוי קרמי אשר לא דביק למזון ומאפשר בישול עם מעט מאוד זמן, והכי חשוב שהם קלים לניקוי ונוחים עד מאוד לשימוש לעומת סוגי הסירים השונים בשוק. מעבר לכך, חשוב לשים לב שסירים אלה לא יכילו עופרת וקדמיום רבה מעדיי, מאחר שזה עלול להשתחרר למזון ולגרום לנזקים בריאותיים שונים.

מה חשוב להקפיד בעת קניית סירים קרמיים?

בטרם החלטתם על קניית סירים קרמיים כדאי שתשימו לב שהסיר שלכם אינו מכיל עופרת וקדמיום בכמות גדולה. וזאת מאחר, שככל שנשחק הסיר מבישולים רבים אשר נעשים בו עם השנים, השפשוף או החום גורם לזליגת כמויות מהחומרים למזון. זליגה זאת עלולה לגרום לנזקים בריאותיים שונים אשר בין היתר מפתחים מחלות כרוניות שונות. לכן חשוב לברר עם היצרן או היבואן אילו חומרים נמצאים בסיר עצמו ובאיזה כמויות. ע"פ ידיעת כמות החומרים נוכל לדעת אם לרכוש את הסיר או לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *