מטבחים בסטייל: אלו החנויות הכי חמות לקניית מטבחים באזור המרכז

לחלל המרכזי ביותר בבית מגיעה תשומת הלב המרבית. רוצים להתחדש במטבח איכותי, מתקדם ונוח לשימוש יומיומי? אספנו מספר חנויות מטבחים במרכז ששווה לבקר בהן

עבור רבים מאיתנו, החדר האהוב ביותר בבית הוא כבר מזמן לא הסלון אלא המטבח. מטבחים בתקופתנו הם לא אזור אחורי שנעדיף להסתיר, אלא מרכז הדירה והמקום שבו אנחנו נמצאים חלק גדול מהזמן. בין אם בבישול, באירוח או באכילה מסביב לשולחן. מסיבה זו, ברור כיצד המחשבה על עיצוב המטבח תופסת נפח משמעותי מכל פרויקט שיפוץ. מחפשים חנות מטבחים במרכז שתעזור לכם לצאת לדרך? מצאנו עבורכם מספר אפשרויות.

מטבחים
אלו החנויות הכי חמות במרכז לקניית מטבחים

סמל – סמל ידועה בתור חברה אמינה, מנוסה ומתקדמת בעולם המטבחים, בין אם מדובר בזיהוי טרנדים, ייבוא מטבחים או תכנון המטבח המושלם שיאפשר לכם להציע חווית אירוח חסרת תקדים לאורחים ולבני הבית. באולמות התצוגה של סמל תוכלו לתכנן ולעצב את המטבח הבא שלכם, להכיר מקרוב מטבחים קיימים, לבחור את המוצרים המושלמים וליהנות מהתקנה ומשירות בסטנדרט הגבוה ביותר.

שגב מטבחים – יצרנית מטבחים שמאפשרת לכל משפחה לעצב את המטבח שהיא חולמת עליו. לצד תכנון המטבח הבא, תוכלו לעצב בשגב גם ארונות קיר וחדרי אמבט, נוסף לרכישת מוצרים נלווים ומכשירי חשמל.

דן דיזיין סנטר – הפעם מדובר במרכז עיצוב שממוקם בבני ברק, וכולל למעשה קניון שלם של חנויות לעיצוב הבית. תוכלו למצוא בו בין היתר גם מספר חנויות מטבחים כמו האומן מטבחים ונוביל מטבחים, נוסף לחנויות נוספות לעיצוב יתר החדרים. כך שאם אתם מחפשים חנויות מטבחים במרכז כחלק מפרויקט שיפוץ כולל, ייתכן שתרצו להציץ במה שיש לדן דיזיין להציע.

אביבי מטבחים – לרשת אביבי מספר סניפים ברחבי הארץ, כולל סניפי מטבחים במרכז בערים ראשון לציון ובני ברק. בכל אחד מהסניפים תוכלו לקבל השראה למטבח הבא שלכם, לדבר עם אנשי המקצוע ולשמוע טיפים שיהפכו את העבודה על המטבח הבא למדויקת במיוחד. 

קמילה מטבחים – רשת חנויות מטבחים מנוסה שמעניקה ללקוחותיה שירותי ליווי וייעוץ מקצועיים בדרך לבניית המטבח הבא.

מטבחים
בואו לבחור את המטבח הבא שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *