בחירת קרמיקה למטבח ב-3 צעדים פשוטים

תמונות של סוגי קרמיקה

קרמיקה למטבח היא פתרון אסתטי, פרקטי ונוח לשימוש, שתורם בשמירה על הנראות של אזור הבישול. איך בוחרים קרמיקה שתתאים למטבח מכל הבחינות, ותשמש אתכם לאורך תקופה ארוכה?

אלמנטים רבים במטבח נחלקים לאחת משתי קבוצות – הקבוצה הפונקציונלית אל מול הקבוצה העיצובית. אריחי קרמיקה למטבח הם בין הפריטים שמצליחים להשתלב בשתי הקבוצות, בזכות שילוב בין התפקיד שהם ממלאים (חיפוי והגנה על אזור הבישול) לבין ההשפעה המשמעותית שלהם על מראה החלל. מאחר שרובנו לא מעצבים את המטבח לעתים קרובות, בחירת קרמיקה למטבח היא בעלת השפעות ארוכות טווח. איך עושים את זה נכון? בעזרת כמה שלבים:

  1. חשבו על האזורים שתרצו לחפות – אחרי שתחליטו מהו השטח שתרצו לחפות באמצעות אריחי קרמיקה למטבח, תוכלו לקבל החלטות בנוגע למידות המתאימות לכם. יש לקחת בחשבון את סביבת הבישול, את המראה שתרצו להשיג ואת נושא העלויות.
  2. התייחסו לתכונות – קרמיקה למטבח צריכה להיות פונקציונלית, ולהצריך מכם כמה שפחות מאמץ בכל הנוגע לתחזוקה שוטפת. כדי להקל על פעולות הניקיון ולשמור על מראה האריחים לאורך זמן, העדיפו אריחים איכותיים ועמידים בטקסטורות וגוונים שלכלוך פחות ניכר עליהם.
  3. בחרו בחברה המתאימה – הבחירות שאתם מבצעים בכל הקשור לנראות המטבח שלכם, צריכות להוכיח את עצמן לאורך תקופה ארוכה. בדיוק בגלל זה, בחללי הבית המרכזיים חשוב לבחור בפריטים ומוצרים מבית חברה מנוסה וותיקה. קבוצת נגב לדוגמה, היא בחירה שמובילה בבתים רבים בישראל ולא במקרה. מדובר בחברה הגדולה והוותיקה בישראל בתחום הפתרונות העיצוביים לבית, וגם המטבח שלכם יכול ליהנות מהאיכויות שלה. קבוצת נגב מציעה קולקציית אריחי קרמיקה למטבח באיכות הגבוהה ביותר, כדי שתוכלו ליהנות מהמטבח שלכם בכל יום מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *