משלוח מנות ביתי עם מגע אישי: כך תעשו את זה בקלות

כולנו חולמים על משלוחי המנות של פעם, שכוללים מאפים לפורים ותחושה שהשקיעו בנו באופן אישי. אבל מה עושים אם אין לנו הרבה זמן לבלות במטבח או השראה למתכונים? נעזרים בטיפים הבאים

כל חג מאופיין במאכלים משלו ובהרגלים שכיף לעקוב אחריהם. פורים ידוע כמובן כחג התחפושות ומשלוחי המנות, ולכן אין דבר מספק יותר מאשר לשמח אדם אחר עם משלוח מנות מיוחד. על אף היכולת לרכוש עוגיות פורים או מאפים לפורים בחנות, אין תחליף להכנת משלוח מנות ביתי. כזה עם טעם של פעם, תוך התאמה לאיכויות של היום. איך עושים את זה גם אם אין לכם מתכונים לפורים בשלוף או עודף זמן לבלות במטבח? מצאנו פתרון.

האריזה – למרות שאנחנו מעדיפים להסתכל במה שיש בקנקן ולא בעטיפה, אין ספק שאריזת המשלוח יכולה לעשות את כל ההבדל. תוכלו להפוך את הכנת האריזה לפרויקט עיצובי יחד עם הילדים, באמצעות רכישת מדבקות, סלסילה, ניירות עטיפה וכדומה. התוצאה ממש לא חייבת להיות מושלמת, אלא להיפך. דווקא ההבנה שיש מי שהשתדל והכין את האריזה באופן עצמאי, יכולה לשמח ולעשות רושם. 

הוסיפו כרטיס ברכה אישי – כמה שורות יכולות לגרום למקבל המשלוח להתרגש ולדעת שחשבתם עליו לאורך תהליך ההכנה. אל תוותרו עליו.

היעזרו באתרים שמתמחים במתכוני חגים יצירתיים – כדי להכין משלוח מנות ביתי, לא חייבים לעבוד קשה. תוכלו לשלב לצד החטיפים הקנויים עוגיות פורים בהכנה אישית שיצרו רושם מיוחד או מאפים לפורים שיתפסו את הפוקוס. כדי לקבל השראה ורעיונות למתכונים פשוטים ומהנים להכנה, בחרו באתר שמתמחה במתכוני חגים. שופרסל מגזין למשל, הוא האתר הקולינרי מבית שופרסל שמציע מגוון מתכונים לפורים ברמות קושי שונות. 

מכירים את זה שאתם רוצים לצאת לדרך, אבל מגלים ברגע האחרון שחסר לכם רכיב חיוני? יתרון משמעותי של שופרסל מגזין הוא שניתן לא רק ליישם את המתכונים אלא גם להזמין את רשימת המצרכים דרך האתר באופן פשוט ונוח. כדי להיות ערוכים ולהתחיל לבשל באופן המהיר ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *