כל מה שחשוב לדעת לפני שרוכשים מטבח אנגלי

מבטח, מטבח אנגלי

אין ספק שהמקום המרכזי בבית, בו אנו אוכלים,מדברים,מתרגשים ואוהבים, המקום שמאחד את כל המשפחה יחד סביב שולחן אחד ומהווה חלק בלתי נפרד מהבית הינו המטבח.

חלומה של כל אישה הינו שהמטבח יהיה מעוצב בדיוק על פי טעמה ויהווה חלל שכיף לבשל בו בדיוק איך שהיא אוהבת בעיצוב המודרני, הקלאסי, היוקרתי, או הכפרי, העיצוב שהכי מתאים לבית החלומות של המשפחה.
כיום המטבח הינו חלל פופולארי ביותר בבית ועיצובו נחשב לאחד מהפרויקטים הגדולים של בעל הבית אל מול מעצבי פנים או אף בעיצוב אישי. במאמר זה נעסוק במטבח האנגלי, איזה עיצוב ייחודי לו, מה הוא מקנה ומדוע נחשב לאחד מהנפוצים והפופולאריים בשוק.

אז למה בכלל לבחור מטבח אנגלי?

אין ספק שאוכל מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו ובהתאם לזאת כל אחד רוצה שהמטבח שלו יהיה מלא במטעמים הכי טובים. יש כאלה, שבשביל לבשל כמו אירופה צריכים להרגיש באירופה ובצדק.
בין סוגי המטבחים האירופאים קיים המטבח האנגלי. המטבח האנגלי הינו מטבח קלאסי בעל מראה אלגנטי, יוקרתי ונקי. עיצובו האנגלי בא לידי ביטוי בפרטים הקטנים,בחריטה על מגירות וארונות המטבח בסגנון אנגלי בדיוק כמו בממלכה.
כולנו נסכים שלא רק היופי מהווה גורם מכריע בבחירת המטבח, אחד מיתרונותיו הרבים של המטבח האנגלי הינו הנוחות והפרקטיות. במטבח אתם יכולים לקבוע את מידות המגירות וארונות ואחסון בהתאם לבקשתכם. המטבח עשוי בדרך כלל מעץ מלא, צבוע או בגימור טבעי.

מתקן תבלינים

תוסיפו טעם למטבח שלכם

דגשים בבחירת מטבח אנגלי


כיוון שהמטבח כולל במסגרתו לרוב עץ מלא, ישנה חשיבות רבה בבחירתה של החברה המייצרת אותו.רצוי לפנות לחברות המתמחות בעיצוב ובייצור מטבחים בכדי ליהנות ממטבח בעל מראה אסתטי איכותי שיישמר לאורך שנים. לצד המראה המיוחד של המטבח האנגלי, חשוב להתאימו גם לצרכים הקיימים ולדאוג לפתרונות אחסון מספקים זאת כמובן לצד מראה מיוחד שיוצר אווירה ייחודית ויוצאת דופן.

אז, אם אתם אוהבים את המראה הנקי, הקלאסי והממלכתי עם החריטות והפריטים הקטנים שפשוט אי אפשר לפספס, לצד מראה חמים ביתי ואוהב, המטבח האנגלי הינו המטבח הקלאסי עבורכם, בגודל המתאים לכם ובאיכות שתשמר ותשמש אתכם למשך שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *