תבנית לשוקולד – פריט חובה במטבח

תבנית לשוקולד

בכל רחבי העולם ישנו מאכל אחד שכולם בוחרים בו כאהוב ביותר, וזהו השוקולד כמובן.

שוקולד מיוצר באלפי סוגים של חטיפי שוקולד או במגוון גדול של קוביות שוקולד. וגם אתם יכולים להכין את הממתק האהוב והמתוק הזה בביתכם בכל רגע עם תבנית לשוקולד.

מה ניתן לעשות בעזרת תבנית שוקולד?

התוצאות המקסימות ירגשו אתכם במיוחד ואף יקסימו ויפתיעו אתכם. אתם מוזמנים לחפש תבנית לשוקולד מתוך המגוון העצום הקיים, ולחפש את התבנית לשוקולד שתמצא חן בעיניכם- מגוון הדוגמאות והצורות הוא אין סופי ומרהיב. גם אתם תוכלו להכין בקלות מפעל קטן ליצור שוקולד עם תבנית לשוקולד, ותוכלו ליצור מתכונים מקוריים משלכם על בסיס הקקאו. תוכלו להוסיף יותר קקאו ופחות סוכר או להכין שוקולד מתוק יותר לפי בחירתכם וטעמכם האישי. בשוקולד נהוג להוסיף גם לציטין או וניל לשם הוספת טעם.

אילו מרכיבים תוכלו להוסיף לבלילת השוקולד שלכם?

תוכלו לבחור סוגים יקרים יותר של שוקולד ועם תבנית לשוקולד להכין ממתקי שוקולד יוקרתיים ובעלי ערך- החל מהטעמים המרירים יותר של סוגי הקקאו ועד לטעמים הנפוצים יותר. עם תבנית לשוקולד והכנת שוקולדים באופן עצמאי, גם אתם תהפכו להיות בעלי מקצוע המייצרים פרלינים מקצועיים ומוצרים מקסימים העשויים משוקולד. אם תרצו אף להכין סוכריות שוקולד או ממתקים שונים באריזה, כל תבנית לשוקולד תאפשר לכם זאת. לטופי מרקם רך, לעיס ונימוח ותוכלו להכין סוכריות שוקולד מעולות בתוספת של שוקולד מומס עם חמאה או שמנת, וכן קישוטים צבעוניים מרהיבים או אותיות על הסוכריות, לבבות, פרחים וכל מה שיעלה בדמיונכם.

כל הצורות שרק תחפצו

היצירתיות שלכם תמצא ביטוי רב עם הכנת סוגי השוקולד באמצעות תבנית לשוקולד. ניתן אף להכין פרצופים שונים, דמויות מצחיקות או דמויות מעולם הסרטים, שוקולדים בצורות של לבבות, פרפרים או פרחים, לשלב אותיות באנגלית או בלועזית ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם. לשם הכנת סוכריות שוקולד יש להרתיח שמנת מתוקה עם מעט סוכר וסירופ תירס, להוסיף את השוקולד והתערובת מוכנה מידית לשימוש עם התבנית. כל שנשאר לעשות הוא להמתין לקירורה של התבנית במקרר לכמה שעות, והסוכריות המרהיבות שלכם מוכנות לטעימה או ניתן אף לארוז ולקשט אותם בהידור.       

מתנות בצורה של שוקולד

אחד מהדברים אשר ניתן לעשות עם תבנית לשוקולד הוא להכין שוקולדים בצורות לארוז בתוך צלופן או קופסא יפה ולהעניק כמתנה. מתנה זו מתאימה לכולם בין אם מתנה לאהוב, בן משפחה, גננת, סייעת ועוד. אין אחד שלא אוהב שוקולד וכשניתן להפוך את השוקולד לצורה אישית בעזרת תבנית לשוקולד ולהעניק לו סנטימנטליות אישית, אין מתנה מוצלחת מזה. בנוסף לעיתים אנו שוברים את הראש בקניה של מתנות וחושבים מה יהיה הכי שימושי או מה יהיה הכי מתאים כמתנה, תבנית לשוקולד מאפשרת לנו גם להכניס את כל המרכיבים שאנו אוהבים, בין אם נבחר בשוקולד מריר, חלב, לבן או נשלב בין כולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *