פריטי האופנה שיכבשו את חורף 2021

אחרי שנה סוערת בכל המובנים, הגיע הזמן להשקיע בעצמנו. רגע לפני שהחורף פורץ במלוא הכוח, פתחנו את הארון לטרנדים שאסור לפספס. מהקולקציה הנעימה ועד אוברולים לנשים

אחרי כמה חודשים ארוכים במהלכם בילינו לא מעט בבית, בעיקר בפיג'מה ועם מעט מדי סיבות להחליף בגדים, חורף 2021 הוא הרגע לעצור ולפתוח את הארון. המעבר מקולקציית הקיץ אל העונה הקרה מסמל עבור רבים מאיתנו לא רק ביגוד אלא גם סיום תקופה, ולמרות שהקורונה עדיין לא עושה סימני עזיבה – עכשיו כבר אין ספק שהגיע הזמן להשקיע בעצמנו. 

הצורך להסתגל לשגרה מסוימת, לצאת מהבית ולהתלבש יפה יותר, מוביל רבים מאיתנו אל אתרי הבגדים ואל החנויות. ולמרות שהרבה תחומים הקפיאו פעילות בתקופה המורכבת הזו, המגמות והטרנדים של עולם האופנה ממשיכים לזרום כרגיל. עם זאת, רבים מהם הושפעו מאוד ממה שקרה, כפי שתוכלו לראות בסעיפים הבאים. וכדי להיות מוכנים ואופנתיים כבר מהגשם הבא, החלטנו להרכיב את מצעד פריטי האופנה שיכבשו את החורף הקרוב:

בגדי חורף
קולקציית חורף לשנת 2021 שכדי לכם להכיר
  • מעילים פרוותיים – המחשבה על יציאה מהפיג'מה, בייחוד בגשם ובסופה, נראית לכם בלתי אפשרית? גם לנו. בדיוק בגלל זה שמחנו לגלות שהמעיל הפלאפי הוא בין הטרנדים החמים ביותר של העונה הקפואה. גם מעצבי האופנה הפנימו את הצורך של לקוחותיהם ליהנות מנוחות מקסימלית, ופרגנו להם עם פריטים סופר נוחים וגם יפים במיוחד. אפשר לראות את המגמה הזו ברחבי העולם וגם כאן אצלנו, במגוון רשתות בישראל. באתר רנואר למשל, כבר שמנו עין על מעיל סופר חמים וסופר נעים שלגמרי עושה חשק ללבוש אותו.
  • אוברולים לנשים – אוברולים לנשים הם תמיד רעיון טוב, אבל השנה אוברולים לנשים מגיעים איתנו גם אל עונת החורף. האתגר מה ללבוש היום מקשה עליכן לצאת מהבית? שימו אוברול, ג'קט ואתן כבר מוכנות ליציאה. 
  • סריגים ענקיים – הם מחממים, אלגנטיים, מתאימים לבוקר וגם לערב, אפשר להתנחם בתוכם במשרד וגם ליהנות בהם במפגש עם חברות. והכי כיף – הם פשוט לא מציקים! סריגים גדולים, או אפילו סריגי "בויפרנד", הם הדבר הכי בולט בחורף. גם אותם מצאנו באתר רנואר, עם צווארון או בלי, במגוון צבעים ובעיקר עם תחושה שעדיין נשארנו מתחת לשמיכה.
  • מכנסיים עם שרוכים במותניים – להחליף את הטרנינג הנוח והמפנק בזוג מכנסיים צמוד עם רוכסן חונק? הכי חורף של השנה שעברה. הפעם ברשתות האופנה הלכו לגמרי לקראתנו, והחזירו את השרוכים לכמה שיותר זוגות. ברשת רנואר גילינו אפילו מכנסיים דמויי עור שמגיעים עם שרוך בחלק העליון. יותר כיף ויותר נעים, בלי לוותר על הטוטאל לוק לרגע. אפשר להוסיף ללוק המנצח ג'קטים ארוכים או קצרים שיתאימו למכנסיים ויהפכו אותכם לפאשנסטים היסטרים.
  • חליפות שלא תרצו להחליף – פתרון אחרון ללוק היסטרי הוא חליפות הטרנינג שיוצאות מהבית באופן רשמי. למי שרוצה פתרון מקיף בלי לשבור את הראש, בעטיפה סופר נעימה ומפנקת.
קולקציית חורף 2021
כל מה שיפה ואופנתי לחורף 2021

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *