אלו הנעלים שיעשו לך את הקיץ

כמו שכולנו יודעות, אפשר לדבר הרבה על חולצות או שמלות אבל את ה"חותמת" הסופית על הלוק מקבלים בזכות הנעליים. איזה נעליים לנשים יעשו לכן את העונה הקרובה? יצאנו לבדוק

קשה למצוא מישהי שלא עומדת מדי פעם מול ארון הבגדים עם התחושה שאין לה מה ללבוש, אבל רבות מאיתנו עומדות באותה תחושה גם מול ארון הנעליים. למרות שלפעמים הן לא מקבלות את מירב תשומת הלב שלנו, אין ספק שהן אחראיות במידה רבה ללוק הסופי. נעלי נשים הן עולם שלם של סטייל, עם מגמות, טרנדים וסגנונות משלו. ולפעמים, גם כשאנחנו ממחזרות שמלה שכבר לבשנו או חולצה ש"חרשנו" עליה, הנעליים הנכונות יכולות לעשות את כל ההבדל.

לצד נעליים בסגנון קלאסי שתמיד נשארות באופנה, קיימים גם טרנדים מתחלפים שלא מדלגים על עולם ההנעלה. כך שאם את מחפשת נעליים לנשים שלא יפסיקו לדבר עליהן בקיץ הקרוב, הגעת אל המקום הנכון.

נעליים אופנתיות
אלו הנעליים שיעשו לך את הקיץ

כמה להשקיע בטרנד?

השאלה שנשים רבות שואלות את עצמן ובצדק, היא האם בכלל להשקיע בטרנד שעשוי בסופו של דבר לחלוף. התשובה כאן היא מורכבת – מצד אחד חשוב לנו להתלבש בהתאם לצו האופנה, וליהנות מכל מה שחדש בעולם ההנעלה. מצד שני, כמו שכולנו יודעות, נעליים לנשים הן השקעה לא קטנה. ומאחר שלכולנו יש כבר מבחר נעליים, לעתים המחשבה על הוצאת סכום משמעותי על זוג נוסף, עשויה להיראות פחות מוצדקת.  

בדיוק במצבים כאלה, כדאי יותר מתמיד לפנות אל רשתות ביגוד שידועות במחירים ידידותיים, כמו למשל אורבניקה. הרשת שידועה בבגדים לילדים ולמבוגרים בעלות משתלמת במיוחד, מתהדרת גם במחלקת הנעלה מושלמת – עם מבחר סוגי נעליים לנשים וגם נעליים לילדים שיעשו לך חשק לרכוש. באתר של אורבניקה תמצאי מבחר נעליים מושלם, ובסניפי אורבניקה יחכו לך סגנונות נוספים. 

בחנו כמה מהאפשרויות שמוצעות באתר של אורבניקה, ועונות על הטרנדים המובילים של הקיץ:

  • נעלי קצה מרובע – אם הקיץ הזה ייזכר רק בזכות טרנד אחד בעולם הנעליים, אין ספק שמדובר בטרנד המרובע. אורבניקה מציעה מבחר כפכפים בצבעים שונים עם קצה מרובע, שיוכלו ללוות אותך בשמחה לכל מקום ויגרמו לכולם לשאול אותך איפה עשית את הקנייה.
  • אלמנטים של קש – תיקי קש הפכו לבחירה הבולטת והמועדפת שלנו בקיץ, ואין מושלם יותר מאשר לצוות להן נעליים באותו המוטיב. באתר אורבניקה יחכו לכם לא רק תיקי חוף אלא גם סנדלים עם סוליה במוטיב קש, שיהפכו את הקיץ הזה להרבה יותר נעים.
  • הכי צבעוני שיש – לאור התקופה המאתגרת שכולנו חווינו בחודשים האחרונים, הגיע הזמן לקצת צבע בעיניים. את המגמה הזו רואים כמובן גם בנעליים, עם נעליים צבעוניות בגווני ורוד פוקסיה, צהוב זרחני וירוק. את הצבעים הללו ועוד רבים אחרים תמצאו בכפכפים של אורבניקה, שישדרגו כל לוק למשמח במיוחד.
  • רצועות אלכסוניות – הטרנד האחרון הוא לא רק יפה אלא גם נוח, ומתאים לכל מי שמחפשת נעליים לנשים שיתמכו ברגל שלה גם בימים ארוכים. רצועות אלכסוניות אוחזות את כף הרגל, מעניקות לה מראה אסתטי ואין סיבה שלא תנסי אותו גם בבית. עם המחירים של אורבניקה, זה הכי כיף שיש.
נעליים לקיץ
אלו הנעליים המומלצות לקיץ הקרוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *