אלה אתרי האופנה שכובשים את הרשת

קפוצ'ון או פוטר? סווטשירט או חולצה חדשה? באתרי האופנה הבאים תוכלו למצוא בדיוק את מה שחיפשתם ואפילו הרבה יותר

היום כבר אפשר לומר בוודאות שיותר ויותר ישראלים נודדים מהקניונים אל החנויות הווירטואליות, שמעניקות חוויית קנייה פשוטה, נוחה, משתלמת ובעיקר – כזו שאפשר ליהנות ממנה מהבית, בלי להחליף בגדים ולחפש חנייה. ובכל זאת, ישנם גם מי שחוששים עדיין מהפתרון המקוון, בין אם בגלל מחשבה על הפערים בין מה שהזמינו לבין מה שיגיע בפועל ובין אם בגלל קושי לשנות הרגלים קבועים.

שופינג אונליין
בואי להכיר את רשתות האופנה המובילות באונליין

אם גם אתם חוששים להתאכזב או פשוט לא יודעים איפה להתחיל, כדאי שתכירו את אתרי האופנה שכבר כבשו את הרשת. מדובר בכמה מבין האתרים שהפכו לחלק בלתי נפרד מה"רשימה" של חובבי השופינג האמיתיים, ואין ספק שהם ישדרגו גם את הרגלי הקנייה שלכם.

  1. טרמינל איקס – אתר ישראלי שניתן למצוא בו מותגים מבית חברות בינלאומיות, לצד פריטים של רשתות הלבשה כמו מנגו, פריטים מבית טרמינל איקס עצמו ועוד. האתר טרמינל איקס מיועד לגברים, נשים ילדים וילדות ומציע משלוח מהיר מהיום למחר.
  2. טוונטי פור סבן – מותג ישראלי עדכני שפונה בעיקר לנשים צעירות. באתר טוונטי פור סבן ניתן למצוא פריטי הלבשה והנעלה רבים וייחודיים, עם שיטת זיכוי והחלפה קלה ונוחה בכל אחד מסניפי הרשת.
  3. אורבניקה – אתר חדש יחסית לרשת האופנה הישראלית שמתמחה בביגוד, הנעלה ואביזרים לבית במחירים אטרקטיביים וידידותיים במיוחד. אתר אורבניקה מציע אביזרי כושר ובגדי אקטיב שיעשו לך חשק לחזור לכושר.
  4. אסוס – אתר בריטי שמציע מבחר פריטים של מותגים שונים, החל מחולצות במחירים אטרקטיביים, דרך פוטר במראה ספורטיבי ועד לשמלת ערב של מעצבי על.אתר אסוס מציע מגוון רחב מאוד של מוצרים לגברים ולנשים, תוכלו למצוא בו גם פריטים לעיצוב הבית, ריהוט, מגבות, מצעים ועוד. 
  5. אלי אקספרס – מחפשים בגדי חורף כמו קפוצ'ון או סווטשירט, או בגדי קיץ קלילים לים? הגעתם למקום הנכון. נכון להיום, עם ההצלחה של אלי אקספרס אי אפשר להתווכח. זמני השילוח אמנם ארוכים יחסית, אבל פערי המחירים והמבחר הרחב יכולים לפצות על כך. חשוב להבין שמדובר באתר שמאגד מוכרים רבים, ואחראי רק על יצירת החיבור ולא על טיב המוצרים. מסיבה זו, חשוב לקרוא ביקורות טרם ביצוע הרכישה. עם זאת, אם תרכשו מוצר מסוים ולא תהיו מרוצים, תוכלו לפנות אל המוכר או אל האתר עצמו כדי לקבל פיצוי. 
  6. נקסט – אתר בריטי נחשק במיוחד, שמבצע משלוחים למגוון יעדים ברחבי העולם. לא מדובר בפתרון זול אלא באתר שמטרתו לאגד פריטים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך מספר עונות, ולכן הוא אהוב במיוחד על פאשניסטיות.נקסט מאגדת את כל המותגים המובילים והידועים בעולם אז לכול אוהבי המותגים זה בשבילכם.
  7. מודקלות' (Modcloth) – אתר אמריקאי שהוא ממתק אמיתי לחובבות וינטג' ובגדים שאין לאף אחת אחרת. המחירים לא זולים אך טווח המידות רחב במיוחד, ועל המציאות האופנתיות שתגלו בו פשוט לא תצליחו לוותר.  באתר מודקלות' תוכלי למצוא בגדים, נעליים אקססוריז ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *