איך לשדרג את הלוק בכמה שקלים?

צעיף נשים

"מהפך" אופנתי ממש לא חייב להפוך להוצאה מטורפת. איך הופכים כל לוק שגרתי לכזה שמושך את העין, תוך כמה דקות ובלי להשקיע סכומים מיותרים? בשביל זה אנחנו כאן

ארון בגדים מלא הוא למרבה הצער אף פעם לא התשובה לשאלה "מה ללבוש היום?" ולפעמים גם חיטוט בכל המגירות והוצאת כל הקולבים לא יוצר את הלוק שאנחנו שלמים לצאת איתו מהבית. אם עד היום הפתרון שלכם לבעיה היה סיבוב שופינג נוסף, כנראה שהגיע הזמן לספר לכם שהשדרוג האמיתי נמצא בפרטים הקטנים. הכוונה היא לכל אותם אקססוריז קטנים שמצטרפים לחולצה, לחליפה או לשמלה האהובה, ומותירים את הרושם הנכון והכי רחוק מבנאלי שיכול להיות. מה יכול להקפיץ את הלוק שלכם מ"סתם" להכי "חם" שיש?

צעיף

צעיף נשים
מוסיף ללוק
  • ישראל היא אמנם מדינה חמה, אבל תתפלאו עד כמה צעיפים לנשים שייך לקטגוריה של אקססוריז שחיוניים ללוק שלכם לאורך כל השנה. מעבר לשימוש המוכר, תוכלו לפרוש אותו מעל לגופיה בערב קריר או ללמוד לקשור אותו בצורות שונות שיהפכו אותו לפריט אופנתי ומשדרג תוך שניות. ואגב, ממש לא חובה להשקיע בצעיף יקר. אפילו הצעיף הפשוט ביותר יכול להפוך לנקודה מעניינת ומלאת צבע. 

סרט לתיק

סרט לתיק
גם לתיק מגיע
  • התיק שתמיד הולך אתכם מתחיל לשעמם? זה לא אומר שצריך לרכוש תיק חדש. סרט צבעוני שנקשר לידית של התיק יכול לעשות את כל ההבדל, וגם יעזור לכם לזהות את התיק בקלות ובכל מצב. אגב, אם השיער התפרע לאורך היום והתסרוקת כבר לא מחזיקה, תוכלו להוריד את הסרט מהתיק ולהפוך אותו לסרט לשיער תוך דקה.

אקססוריז לשיער

אקססוריז לשיער
אקססוריז לשיער
  • למה להסתפק רק בסרט? כדי לשמור על השיער בשיאו לאורך כל היום, מומלץ לשמור בתיק אקססוריז שונים כמו סיכת בננה, מטפחת צבעונית או קשת לשיער. תוכלו לשלוף כל אחד מהם ברגע הנכון, ולשנות את המראה הכולל ללא שום בעיה ותוך שניות. מסרק קטן, ספריי לשיער או סיכת סבתא קטנה, יעזרו להצמיד למקום את השיערות הסוררות שמתעקשות לצאת לחופשי.

שרשרת עם נוכחות

שרשרת לצוואר
שרשרת עם נוכחות
  • אי אפשר לדבר על אקססוריז בלי להתייחס לשרשרת. לחלקנו יש שרשרת קבועה (ולפעמים גם יקרה) שהולכת איתנו לכל מקום, אבל עבור ימים מסוימים מומלץ לשמור שרשראות מדליקות, צבעוניות וזולות להחלפה מהירה. שרשרת גדולה יכולה לשנות את המראה של החולצה הפשוטה ביותר, ואפילו להבדיל בין חולצת עבודה לבין חולצה שיוצאים איתה למסעדה או לבילוי אחר בשעות הערב.

חגורה עם אבזם מיוחד

חגורה
לחזק את הלוק
  • קלאסית, משודרגת או צבעונית, דקה או עם נוכחות שאי אפשר לפספס, עם אבזם מרובע או עגול? מבד פשוט או דמוית עור? עולם החגורות מתפתח ומשתנה ללא הפסקה, והחגורה הנכונה יכולה לשדרג גם את זוג המכנסיים הוותיק ביותר. מה תבחרו? 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *