כשכוכבי מישלן נחתו בישראל

Sucette_de_parmesan_et_cube_de_polenta_Vertigo_Geneva_Michelin_Star_Restaurant

מסעדות קונספט, מסעדות שף, דוכני רחוב של שפים מוכרים, טרנד הפוד-טראק, המנות המצולמות ביותר לאינסטגרם, גימיקים של אוכל, שווקי אוכל במרכזי הערים, ותוכניות ריאלטי שהדגש העיקרי בהן הוא, ניחשתם נכון – אוכל.

אז כן, ישראל בדרכה להיות מדינה קולינארית וטרנדית למדי. ניתן לראות את מגוון המסעדות הולך וגדל, כאשר כל אחת מאותן מסעדות מנסה להיות הייחודית ביותר, על מנת למשוך אליה כמה שיותר קהל, ולהמציא מחדש את הגלגל. כיום, בילוי אינו נחשב כבילוי מוצלח לולא ארוחה טובה או דבר מאכל משובח במהלכו. כולנו מחפשים את המאכלים המיוחדים ביותר, היפים ביותר וכמובן שגם – הטעימים ביותר.

מנת גורמה

שלמות בצלחת

מרוב הביקוש הגדול לתופעת הקולינריה בארץ, הוחלט למען הציבור הרחב, לארח בישראל (בפעם השלישית) את אחד מפסטיבלי האוכל הגדולים בעולם – פסטיבל הראונד טייבלס. מדובר באירוע קולינריה גדול ונוצץ, האורך כשלושה שבועות, בו כ-60 שפים גדולים מרחבי העולם מתארחים במטבח של שפים ישראלים במגוון מסעדות מוכרות ומצליחות בארץ.

קינוח שף

שלמות לעיניים

אז מה בתוכנית?

תחילה, חשוב לציין כי בכל שנה ישנו קונספט אחר העוטף את אירוע הראונד טייבלס, ומנחה את השפים על איזו חומרי גלם לתת את הדגש במנות שלהם. השנה, הקונספט הנבחר הוא "שפים חקלאיים", או ה"פארם טו טייבל", אשר משלב חומרי גלם שנלקטו וגודלו באופן עצמאי בגידוליים חקלאיים.

אם כן, בכל אחת ממסעדות השף המשתתפים באירוע, יוגש תפריט טעימות אשר בו יוצגו מנות הדגל מהמסעדה של השף האורח. המנות אשר יוגשו מתפריט הטעימות הייחודי יהיו משולבות עם חומרי גלם מקומיים ועם הטאצ' האישי של השף הישראלי. למעשה, מדובר במנות כל כך מיוחדות שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר בעולם, כיוון שהן משלבות את הטעמים של שני שפים מובילים בארץ ובעולם.

שולחן עגול

אוקטובר נובמבר 2017

כך למשל, בשבוע הראשון לפסטיבל, תוכלו לאכול במסעדת הירקון במלון דן אוכל כשר ומשובח בשיתוף של השף Andreu Genestra מספרד, אשר מחזיק בכוכב מישלן.  

בשבוע השני תוכלו לטעום משילוב מופלא ויוצא דופן של אוכל יפני ואוכל פרואני. המסעדה המצליחה "יא פאן", של השף יובל בן נריה, תארח את השף Mitsuharu Tsumura ממסעדת מיידו בפרו, אשר מדורגת כמקום שמיני בעולם. 

בשבוע השלישי למשל, תוכלו לטעום ממעדני השף יונתן רושפלד, בשילוב עם מטעמי השף Nicolai Norregarrd, ממסעדת Kadeau בדנמרק (בעלת כוכב מישלן).

הבטן מתחילה לקרקר ואתם מתים להשתתף בפסטיבל? כל מה שתצטרכו לעשות הוא להרשם מראש לאירוע, דרך האתר של חברת אמריקן אקספרס (ובמידה ואתם לקוחות החברה תזכו להנחה), ולשלם עבור סוג הארוחה בה אתם מעוניינים, בהתאם לסוג המסעדה. הארוחות מוצעות בשלושה טווחי מחירים: 269 שקלים, 299 שקלים או 399 שקלים.

מנת משלן

יש מנות שכדאי לטעום

לסיום, אין ספק כי מדובר באחד האירועים השווים, הטעימים, המשובחים הקולינריים והחגיגיים שיש בארץ. פסטיבל ראונד טייבלס מציג עבור הצרכנים חובבי הקולינריה (וגם לכאלה שפחות) מנות יוצאות דופן, בעלות שילובים של טעמים בין לאומיים ומטבחים החוצים את הגבולות שאנו מכירים. אז לכל מי שמחפש להרחיב אופקים, להפתח לטעמים חדשים, ולהנות מאחת ההנאות הגדולות שלנו בחיים – אירוע ראונד טייבלס הוא בדיוק בשבילכם.

בתאבון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *