בתי קפה מומלצים – סוכות אוקטובר 2017

Supreme_pizza

אופן הבילוי של היום שונה ממה שהיה פעם. פעם אנשים היו חוזרים מהעבודה ופשוט היו חותכים לעצמם פירות ויושבים במרפסת או למטה והילדים היו משחקים יחד.

היום יש תרבות רווחת של מסעדות ובתי קפה . הרעיון הוא לקבל את תחושת הפינוק של מישהו אחר שמשרת אותנו ומביא לנו משהו מוכן שככל הנראה לא נוכל להכין לעצמנו בבית. ברשימת בתי הקפה המומלצים בתל אביב יש כמה שאנחנו ממליצים עליהם במיוחד לבוא לביקור. לא רק בכלל הקפה שהם מגישים אלא גם בזכות האווירה.
שרית זריאן יצאה לשטח וחזרה אלינו עם ביקורות.

המקום הראשון הוא: ביתא קפה

מדובר על פנינה בלב שכונת מגורים, כך שאין בעיות חנייה או קושי בהגעה. המקום משדר אווירה ביתית אבל שומר על רמה גבוהה של האוכל שמגיש ושל המשקאות שנותן ללקוחות. מצד אחד מדובר בעוד מקום לשתות בו משקאות שונים ומצד שני מדובר במקום מיוחד אשר תמיד טעים ונעים בו ותמיד מרגישים בבית.

המקום השני: ברד סטורי (ליד דיזינגוף סנטר)

השם של המקום: ברד סטורי (סיפור לחם) רומז על המהות של המקום. מדובר על בית קפה אשר מאופיין במנות טעימות במיוחד של סוגי לחמים שונים וסלטים שמוגשים עם לחם מיוחד שנאפה במקום. כאשר אתם נמצאים במרכז העיר ורוצים לשתות איזה קפוצ'ינו או אמריקנו קר, זה בדיוק המקום בשבילכם לביקור.

המקום השלישי: פועה (בשוק הפשפשים ביפו)

מדובר על בית קפה אשר מהווה גם סוג של מסעדה. מדובר על מקום קסום אשר נותן אווירה של פעם. כל הכלים במקום למכירה ואין שום כלי שדומה למשנהו. הכלים שמוגשים לשולחן שונים זה מזה ונוצר מראה מיוחד בשולחן שמשלב תחושה של הרמוניה המבוססת על חוסר הרמוניה.

המקום הרביעי: סטריטס (יש כמה סניפים: אבן גבירול, בזל וקינג ג'ורג')

מדובר על מקום אשר מגיש אוכל מכל מיני סוגים ובעיקר שומר על מחירים שפויים לכל נפש. אחד היתרונות שלו הוא שהסניפים שלו שומרים על איכות האוכל והמשקאות לא משנה באיזה סניף מדובר.

אתם מוזמנים לשלוח לנו למייל  מתכונים וסיקורים על בתי קפה ומסעדות ונפרסם אותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *