טיפים לרכישת מדיח כלים מומלץ

מטבח חדש

מדיח כלים הינו ללא ספק אחד המוצרים בבית ובעיקר במבטח אשר מקלים על חיינו בהרבה. הרי מי מאיתנו לא מתבאס מפעולת שטיפת הכלים היומיומית? שטיפת כלים ידנית הינה פעולה מיושנת שאינה מתאימה לעידן של היום.

בעידן שכולו טכנולוגיה, היצרנים מצאו עבורנו פתרונות אלטרנטיביים לפעולות שהיינו עושים בעצמנו. אחד מהפתרונות הללו הינו מדיח כלים.

מדיח כלים כיום ניתן לראות כמעט בכל בית בישראל ובעולם, אך עם זאת חשוב לציין כי מדובר במוצר שאין להקל ראש בעת קנייתו. יש לבחור מדיח כלים מומלץ על ידי מומחים, אשר יוכל להבטיח לכם את עמידותו לאורך שנים קדימה.

אז במידה ואתם מעוניינים לרכוש עבור המטבח שלכם מדיח כלים מומלץ, הנה כמה טיפים לרכישה:

 

  • מיקום – וודאו כי אכן יש לכם מיקום מתאים במטבח שלכם להצבת המדיח. קיימים שלושה סוגים של שונים של מדיח כלים ומומלץ שתכירו את שלושתם:
    הסוג הראשון הינו מדיח כלים אינטגרלי, כלומר מדיח כלים הניצב בילט אין בין ארונות המטבח, ובעל דלת אשר יכולה להתכתב עם עיצוב חלל המטבח בהתאמה אישית. הסוג השני לעומת זאת הינו מדיח כלים חצי אינטגרלי, אשר נשנה מהסוג הראשון בכך שאינו מוסתר על ידי דלת חיצונית. המשמעות היא שהמדיח חשוף וגלוי לעין. הסוג השלישי הינו מדיח כלים עצמאי אשר עומד בפני עצמו ומוצב על הרצפה. סוג זה קיים גם בדגמים קטנים המתאימים להנחת המדיח על השיש. 

    Dishwasher disassembly

    מיקום קלאסי מתחת לשיש

  • גודל – מדיח כלים מומלץ הינו לרוב בגובה של כ-85 ס"מ ורוחב של 60 ס"מ. כך נראה מדיח סטנדרטי היכול להיות מתאים להצבה בין ארונות המטבח מתחת לשיש. עומק מדיח סטנדרטי הוא בסביבות 60 ס"מ. עם זאת יש לזכור  – ככל שהמדיח גדול יותר, כך האנרגיה שהוא צורך גבוהה יותר ועשויה לגבות מכם עלות גבוהה יותר בכל שימוש. לכן, למשפחות קטנות מומלץ מדיח כלים קטן בהשוואה למשפחות גדולות ומרובות ילדים.
  • נוחות – מדיח כלים כאמור בא על מנת להקל עלינו, ולייעל לנו את עבודת שטיפת ורחיצת כלי המטבח. על כן, חשוב מאוד שהשימוש במדיח הכלים תיהיה נוחה וידידותית למשתמש. לכן, מומלץ לרפרף על הוראות ההפעלה של המדיח טרם הרכישה, ולהבין את שימושו של כל כפתור ולחצן הקיימים בו. כידוע, מדיח כלים מומלץ לרכישה הוא לרוב מדיח כלים בעל תכוניות פעולה שונות, המתאימות סוגים שונים של כלים, ולכמות שונה. חשוב מאוד לדעת כיצד לתפעלו. תוכלו להעזר במוכר הנמצא בחנות, וודאו כי אתם לא עוזבים את המקום עד שלא הבנתם בדיוק את שלבי הפעולה של מדיח הכלים.
  • רעש – אנשים אשר סובלים רבות מרעש, דעו שבמקרה הזה, כמעט כמו כל מכשיר חשמלי, אין אפשרות להעלים את הרעש לגמרי. מה שכן, קיימים מדיחי כלים עם רעש חזק יותר וחלש יותר. הרעש הסטנדרטי של מדיח כלים מומלץ הינו 50 דציבלים. עם זאת, תוכלו להשיג מדיח כלים שקט יותר, אך במחיר גבוהה יותר.
  • איכות – מדיח כלים מומלץ הוא כמובן מדיח כלים בעל איכות גבוהה ומתקדמת ביותר. על כן, לא מומלץ לרכוש מדיח כלים של מותגים או חברות לא מוכרות, מתוך העובדה הפשוטה שפשוט – חבל. הוא ייהרס לכם במהרה ותאלצו לרכוש חדש. על כן, חשוב להכיר את המותגים המובילים בתחום הדחת הכלים ולבדוק איזה מותג הוא המתאים ביותר עבורכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *