מתכוני השבוע – מאכלים מעולים שאפשר להכין עם מחבת

פסטה

מי שנמצא קצת יותר במטבח יודע שמחבת זהו כלי בישול שכמעט אי אפשר לזוז בלעדיו אבל במקביל הוא כלי לא כל כך נוח ברמה של בישול של תבשילים עם הרבה עומק משום שהדפנות שלו יחסית נמוכות ואז יש סכנה שהרוטב יגלוש החוצה

עם זאת, יש כמה דברים פשוטים שאפשר להכין במחבת בקלי קלות ואז לא צריך ללכלך סירים גדולים.

מאכל ראשון שאפשר להכין במחבת: פריטטה

לפריטטה יש מקורות שונים ויש ויכוחים בין תרבויות שונות מי המציא את המאכל אבל לא ממש משנה לענייננו. פריטטה היא סוג של לביבת תפוח אדמה מרוסק עם ביצה או שתיים. מדובר על מאכל אשר יכול להיות גם ארוחת בוקר, גם ארוחת צהריים וגם ארוחת ערב. הכל תלוי במה מוסיפים לו בנוסף לפריטטה עצמה. ההכנה שלו במחבת היא מתבקשת. אין צורך בסיר עמוק ולמעשה מדובר בסוג של חביתה עבה יותר.

מאכל שני שאפשר להכין במחבת: ירקות מוקפצים ברוטב סויה

כשאנחנו רוצים לאכול יותר ירקות אבל לא מתחשק לנו לאכול סלט ירקות, זה הכי קלאסי לקחת כמה סוגים של ירקות צבעוניים, להרתיח שמן במחבת ולהקפיץ אותם עם רוטב סויה, שום ואפילו קצת רוטב טריאקי. ברגע שאנחנו מכינים את הירקות כך הם ממש הופכים לפורמט של ארוחת צהריים לגיטימית ולא ירקות קרים ולא מבושלים.

בננה טמפורה

הלכנו על בננה מטוגנת – שלחו לנו הצעות נוספות

מאכל שלישי שאפשר להכין במחבת: חזה עוף מטוגן

כאשר מדובר על חזה עוף, אפשר לטגן אותו בקלות ובמהירות. עוף לא דורש בישול ארוך ולכן כמה דקות צריבה והוא מוכן. כך למשל אפשר להכין שניצלים מצופים בפירורי לחם או סתם חזה עוף שהוא מרוח בשמן זית ופפריקה. ברגע שמדובר בחזה עוף הכל הרבה יותר פשוט ונוח. באמצעות קצת שמן, אפשר להכין אותו בקלות ובזריזות.

בשורה התחתונה, כאשר מדובר על בישול של דברים שלא צריכים להיות מוצפים ברוטב או שצריכים בישול ארוך, אפשר ככל הנראה להשתמש במחבת ואז הליך ההכנה הוא הרבה יותר מהיר ונוח. כדאי לכם לנסות זאת בעצמכם – חבל על העבודה המיותרת שלכם, גם בבישול וגם בניקיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *