מתכונים מומלצים שעבורם אתם חייבים לרכוש מערוך עץ

קיש גבינה

בישול ואפייה הינם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. שכן, בזכות שתי הפעולות הללו, אנו מכניסים מזון לגוף שלנו, ובכך מתקיימים

מעבר לצורך הבסיסי הקיומי של האוכל, הוא עונה לנו גם על צורך בטעם מתוק בפה, או בארוחות גדולות מרובות משתתפים, אשר מאחדות יחד את המשפחה או החברים סביב השולחן.

אין ספק שהכנת אוכל בכוחות עצמנו, נחשבת כפעולה הרבה יותר מספקת מאשר אוכל קנוי, או אכילה במסעדה. הידיעה שאנו יצרנו במו ידינו את המאכל הזה, שאנשים רבים טועמים ממנו ואוהבים אותו, יכולה לעשות לנו את היום, לשמח אותנו ולגרום לנו רק להמשיך לפתח את תחביב הבישול והאפייה.

על מנת להניב תוצאות מרהיבות בכל הקשור לבישול ואפייה, דרושים בראש ובראשונה כלי מטבח ובישול איכותיים ומגוונים במיוחד. כך למשל, במידה ואתם רוצים לאפות מאפים טעימים העשויים מבצק, מומלץ לרכוש מערוך איכותי למטבח שלכם, אשר יוכל לשמש אתכם לסוגים שונים ורבים של מאפים.

אם כן, הנה שלושה מתכונים מגניבים שתוכלו להכין באמצעות שימוש במערוך:

המתכון הראשון הינו קיש גבינות ועגבניות שרי – מדובר באחד המתכונים הפשוטים והקלים ביותר להכנה, אשר באמצעותו תוכלו לקבל תוצאה מרשימה במיוחד. במקרה הזה, מדובר בחומרי גלם אשר וודאי לכל אחד יש במקרר: לתחתית הקיש תזדקקו לקמח, חמאה, ושמנת חמוצה, בעוד למלית תזדקקו ביצים, שמנת מתוקה, חלב, גבינות למיניהן, קמח, פטרוזיליה, ועגבניות שרי.
את הקמח, החמאה והשמנת החמוצה יש לערבב עד לקבלת בצק אחיד, חלק ומעט דביק, אשר אותו יש לרדד באמצעות מערוך מקומח ולבסוף להעביר אותו לתבנית. כך למעשה תצרו את הבסיס לקיש. אין ספק כי קיש גבינות ועגבניות הינו מתכון מושלם למאכל טעים ומשביע במיוחד, המתאים במיוחד לאירוח, כיוון שמורכב מחומרים פופלריים אשר אהובים על כולם.

מערוך

בדרך אל הקיש

מתכון נוסף שתוכלו להכין בעזרת מערוך הינו עוגיות לקפה. במקרה זה מדובר בהכנה פשוטה למדי. תוכלו לרכוש בצק מוכן, לאחסן אותו במקרר ללילה אחד ולמחרת להתחיל במלאכה. את הבצק הקנוי יש לרדד עם מערוך עד לקבל מרקם אחיד בעל גבהים זהים מכל צדדיו. לאחר מכן תוכלו לקחת חותכי מתכת בכל מיני צורות, וליצור מהן עוגיות על פי הצורות האהובות עליכם. לבסוף, תוכלו לפזר מעל הצורות מעט סוכר, להכניס לתנור ולחכות שהבצק יהפוך לזהוב. עוגיות סוכר משתלבות טוב עם הקפה של הבוקר, או אפילו סתם כחטיף כדי להמתיק את הפה.

המתכון השלישי והאחרון הינו מתכון שכולנו נשמח להכין לפחות פעם אחת בחיים – חלה. מדובר באחד המאכלים הכי ישראלים ויהודיים שיש. הלחם הפריך בעל המרקם המתוק, אשר הופך כל ערב שישי להכי משפחתי וטבעי שיש. על מנת להכין חלה לשבת, תצטרכו להצטייד בקמח, שמרית או שמרים יבשים, שמן, סוכר, ביצים, מלח ומים. את הקמח והשמרית תערבבו בקערה גדולה, תוך הוספת הסוכר, המים, הביצים והשמן בהדרגה. בכל שלב יש ללוש טוב את התערובת עד לקבלת בצק. לאחר התקשות הבצק מומלץ לחלקו לשני חלקים שווים, אשר מהן יכולות לצאת ארבע חלות נפרדות. בעזרת מערוך עץ איכותי , מרדדים כל חלק של הבצק בנפרד, עד לצורת אליפסיה ארוכה. לאחר מכן ניתן לקלוע צמה מרצועות בצק מגולגלות, להכניס לתנור ולחכות לצבע הזהוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *