קונים סיר חדש? 4 דברים שחשוב לדעת על סירים

סיר, סירים, פאשטידה

לקראת חג הפסח, רוב האנשים מתחדשים בכל מיני כלי בית ודברים חדשים ובין היתר קונים סירים חדשים. לקנות סירים חדשים זו אחת הפעולות הכיפיות משום שאפשר בזמן הקנייה כבר לדמיין מה הם המאכלים שנכין בהם ולתכנן את הארוחה הבאה שנבשל בהם. כאשר אתם נגשים לקנות סט חדש של סירים יש חמישה דברים שכדאי מאוד שתזכרו על מנת שהקנייה תהיה יעילה ונכונה עבורכם.

מה הם ארבעת הדברים שיש לזכור כאשר קונים סירים חדשים?

  1. גודל הסיר כגודל הארוחה – חשוב לשים לב שקונים סיר שמשרת את עיקר הבישולים שלנו במטבח. אם רוב הזמן אנחנו מבשלים ליותר מארבעה אנשים, אנחנו צריכים לקנות סירים גדולים משום שיש כמות גדולה של אוכל שנבשל לאנשים אין טעם לקנות סירים קטנים. עם זאת, אם אנחנו קונים סיר שצריך לשרת בעיקר אותנו או אותנו ועוד מישהו, אין צורך בסיר גדול.

    סט סירים

    סט סירים

  2. סוגים שונים יסגרו לכם פינות – חשוב לשים לב ששומרים על גיוון. אין טעם לקנות את כולם באותו הגודל. כדאי שיהיו כמה סוגים על מנת שכל פעם יהיה אפשר לבשל במשהו אחר. לפעמים צריך גודל גדול ולעיתים גודל קטן. תלוי אם רוצים להכין רוטב או את המנה העיקרית ומה המטרה של התבשיל שמבשלים. כך למשל, כאשר רוצים להכין פסטה ברוטב עגבניות, צריך סיר גדול בשביל הפסטה וסיר קטן יותר בשביל הרוטב.
  3. לקנות בזול זה לקנות יקר – אנשים נוטים שלא לפרגן לעצמם מוצרים איכותיים ויקרים. הבעיה היא שהרבה פעמים כשקונים בזול, בעצם מה שעושים זה לקנות יקר. כי מה שקורה הוא שקונים סיר בזול, מסתבר אחרי שימוש או שניים שהוא לא שווה דבר ואז קונים אתת הסיר היקר והאיכותי שהיינו צריכים לקנות מלכתחילה. תעשו לעצמכם טובה ותקנו סירים איכותיים. גם אם מדובר במחיר קצת יקר יותר, זה משהו שישרת אתכם לאורך זמן.

טפלון הוא הדבר הנכון – אם כבר להשקיע בסיר, כדאי לקנות טפלון. מדובר בסוג של מתכת ששום דבר לא נדבק אליה. הכי נוח והכי נכון, ובעיקר שווה את המחיר שהוא עולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *