4 טיפים לבחירה נכונה של מטבחים

מבטח , דירה , בית חדש

אז עברתם לבית חדש, ואתם מתחילים לתכנן כיצד ייראה בית החלומות שלכם

 

החל מהפרטים הגדולים והמשמעותיים כמו רצפות, חדרים, וריהוט, ועד לפרטים הקטנים כמו תמונות קיר, כלי אוכל, ושטיחים. אחד הדברים העיקריים ביותר שאנשים מתכננים כאשר הם עוברים לדירה או בית חדשים הוא כמובן המטבח.

מטבח, שלא כמו רהיטים אחרים בבית, לא קונים הרבה פעמים בחיים, ועל כן, עליו להיות מתוכנן היטב, כולל שימת לב לפרטים הקטנים והדקדקניים ביותר. בכל הנוגע למטבח, ברור לכל שאין שום סיבה להתפשר, כיוון שמדובר באחד החללים המרכזיים בבית, אשר בזכותו ניתן לומר שאנו מתקיימים יום יום. המטבח מאפשר לנו מקום עבודה לבישול ואפייה של מזון, וכן עליו להיות מזמין, נעים, נוח, ובמיוחד – פונקציונלי.

 

קבלו 4 טיפים, שיוכלו להקל עליכם בבחירת מטבחים חדשים לבית שלכם

 

  • בדיקת תו תקן ישראלי – למעשה, תו תקן ישראלי מטעם מכון התקנים הוא מעין חותמת המאשרת כי אותם מטבחים אכן בטיחותיים, ומיועדים לרכישה ולשימוש. בעת בדיקת מכון התקנים, עוברים המטבחים הנבדקים בחינות אשר מעידות על איכות החומרים, רמת הגימור שלהם, ועוד. מטבחים שאכן קיבלו את מדבקת תו התקן יכולים להבטיח איכות ומקצועיות גבוהות ומוקפדות ביותר. עם זאת, חשוב לזכור כי בדיקת תקן אינה נחשבת כבדיקת חובה, ומתבצעת רק כאשר אותה חברה מבקשת במפורש.
  • איכות החומרים מהם עשויים המטבחים – כאשר רוכשים מטבח חדש, לא מספיק רק לוודא מהם סוגי החומרים ממנו הוא מיוצר, אלא חשוב לבדוק גם את טיבם ואיכותם. מדובר בטיפ חשוב ועיקרי מאוד, שכן, לא תרצו לשלם ממיטב כספכם על מטבח שבסופו של דבר יתגלה כעשוי מחומרים זולים אשר יכולים ליהרס ולהתקלקל במהרה. מרבית המטבחים נבנים מעץ דובדבן, אלון או אגוז. עם זאת, קחו בחשבון שבמקרה של מטבחים – המחיר הגבוהה דווקא כן מעיד על איכות החומר.
  • התאמה אישית – אין ספק כי בסופו של יום, המטבח שלנו הוא אחד המקומות בבית הכי אישיים שלנו. כל מטבח של אדם שונה ממטבחו של אדם אחר, הן בעיצוב, הן בגודל, והן בתכולתו המגוונת. על כן, חשוב מאוד שכאשר אתם מעונינים לרכוש מטבח חדש עבורכם, בדקו שהוא אכן עונה על הצרכים האישיים שלכם. זכרו כי במקרים מסוימים תוכלו לשנות דברים בדגמי מטבח מסוימים ולהעביר אותם התאמה אישית ספיציפית רק לכם. בין אם מדובר בסגנון מסוים של ארונות, בין אם מדובר במטבח לבית המכיל ילדים קטנים, אל תתפשרו על הצרכים שלכם. מומלץ להכין רשימה עם נקודות חשובות עבורכם בעת קניית מטבח, על מנת לא להתפזר ולהיות מפוקסים.
עגבניה, בצעוני, צבעים

כל אחד והטעם האישי שלו

  • שירות ואחריות – אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת מטבח חדש. בחרו היטב את החברה ממנה אתם רוצים לרכוש את המטבח. תוכלו לחפש מידע מקדים באתרי האינטרנט השונים ולקבל המלצות ממכרים. אל תשכחו לבקש לראות תעודת אחריות, ולראות לכמה שנים היא תקפה. במקרה של מטבח, שכנראה ילווה אתכם שנים רבות קדימה, תעודת אחריות היא רשת הביטחון שלכם במידה ויהיו תקלות כלשהן במטבח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *