אלו מאכלים אפשר להכין בסיר נירוסטה? גלו כאן!

סיר בישול, כלי מטבח

כל מי שמכיר קצת את עולם הבישול והמטבח יודע שאין דבר מעצבן יותר מאשר להשקיע בבישול של משהו ואז לבלות עוד כמה שעות בניקיון הסיר

בגלל הסיוט הזה הומצא כל העולם של סירים עם ציפוי טפלון. ברגע שזה הציפוי אז כמעט ואין דברים שנדבקים לסיר ואז אפשר להנות גם מהליך הבישול וגם מהליך הניקיון של הסיר. עם זאת, לא רק סירי הטפלון הם הכוכבים במטבח, אם יודעים למצוא את המאכלים הנכונים לסיר נירוסטה, הוא יכול להיות שימושי לא פחות. ריכזנו שלושה מאכלים שיהיה לכם כיף ונוח להכין בסיר נירוסטה למרות שהוא לא טפלון:

  1. אורז – מדובר על הכנה של אורז פשוט: כוס אורז עם כוס מים וקצת שמן זית ומלח. אם מקפידים לא לשרוף את האורז, ההכנה שלו בסיר נירוסטה היא פשטה ונוחה ואז אפשר ממש בקלות לנקות את הסיר לאחר הכנתו ואין סכנה שידבק לתחתית. ככל שיש לנו סיר נירוסטה אחד וסיר טפלון אחד, אפשר בסיר טפלון להכין את האוכל ה"מרכזי" כמו כדורי בשר ברוטב אדום או תבשיל כלשהו ובסיר נירוסטה להכין את האורז ואז ליצור ארוחה מושלמת.
  2. פתיתים – מדובר על הפתיתים הפשוטים ביותר שמהווים תוספת נהדרת לארוחות צהריים של ילדים. אפשר להכין אותם ברוטב נקי של שמן זית, מלח ופלפל או לחילופין ברוטב אדום ואז הם הולכים נהדר עם שניצלים או חזה עוף.

ירקות מאודים – בדרך כלל זה לא מספיק להכין מנת בשר ומנת פחמימות לארוחה, חייבים שיהיה איזה שהוא ירק שילווה אותה. לטובת זאת אפשר להוסיף שעועית מבושלת או אפונה שגם יוסיפו צבע ובעיקר יוסיפו בריאות למנה. בגלל שמדובר על ירקות ומים חמים בלבד אין כל סכנה שמשהו ידבק לתחתית של הסיר נירוסטה ואז אפשר לבחור בו בקלות רבה לטובת ההכנה הזו.

לסיכום

כפי שניתן לראות, סיר נירוסטה יכול להיות לא פחות שימושי מסיר טפלון ולכן חשוב להיות עם ראש פתוח ולא לפסול את סירי הנירוסטה באשר הם. לעיתים הם יכולים להיות אפילו נוחים יותר מאשר הסירים שעשויים טפלון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *