מחבת פסים – רעיונות למנות מעולות בחמש דקות

אנטריקוט, סטייק, מחבת , בשר

כל מי שאוהב לבשל מגיע לשלב שפחות בא לו להיות במטבח שעות על גבי שעות ולשרוף את זמנו

ברגע שרוצים להכין ארוחה טעימה ומזינה אבל באותו הזמן רוצים שהיא תהיה מוכנה במהירות, צריך לחשוב כל הזמן על רעיונות יצירתיים של איך לעשות את זה כמה שיותר יעיל ומהיר. אחד היתרונות המרכזיים של מחבת פסים הוא שאפשר לצלות עליו סוגים שונים של מזון ללא כל שימוש בשמן ואז האוכל מוכן בזריזות ואפילו מקבל את המראה עם הפסים אשר משווה לו מראה מלכותי ומיוחד.

הנה כמה המלצות למנות שניתן להכין בזריזות על מחבת פסים ונראות כמו ארוחה במסעדה:

  1. חזה עוף עם ירקות צלויים – חזה עוף מוכן בקלות ובמהירות ולכן אינו צריך הרבה זמן על האש. כל שעושים זה מתבלים אותו בשמן זית איכותי, כמה סוגים של עשבי תיבול קדימה לאש. תוך חמש דקות חזה העוף מוכן. במקביל חותכים כמה סוגים של ירקות ומכניסים לתנור. תוך עשרים דקות יש לכם ארוחת מלכים.
  2. טופו ובטטה ברוטב סילאן – לטבעונים שמבינכם, אפשר לקחת טופו, לפרוס לפרוסות ולתבל בכורכום, פפריקה ופלפל לבן ולצלות בזריזות על מחבת פסים לוהט. לטופו מוסיפים לצידו רצועות דקות של בטטה שנאפתה בתנור עם שמן זית איכותי ורוזמרין. מדובר על מנה פשוטה להכנה וטעימה גם לארוחת ערב וגם לארוחת צהריים.
  3. פילה דג ותפוחי אדמה – לצמחונים מבינכם, אפשר להכין פילה דג צלוי ותפוחי אדמה אפויים. בזמן שצולים את הדד אופים את תפוחי האדמה ואז ההליך של ההכנה הוא פשוט, זריז וקל. נדרש מינימום של תיבול עבור מקסימום טעם והמראה של המנה – חגיגה לעיניים.

גם לחובבי הבשר וגם לטבעוניים

כפי שניתן לראות, באמצעות מחבת פסים אפשר להכין ארוחה שלמה אשר מתאימה גם לאוהבי הבשר, אוהבי הדגים ואפילו לטבעונים. בגלל שמחבת פסים לא צריך כל שמן או הכנה מראש הבישול הופך להרבה יותר מהיר, פשוט ונוח. פעם הבאה כשאתם מתלבטים מה להכין תבחרו את אח המנות שמוצעות פה למעלה ותכינו אותה על מחבת פסים. תוך דקות תהיה לכם ארוחת מלכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *