מחפשים כלי בישול חדשים? כמה כללי אצבע חשובים

בנדר , כלי בישול , כלי מטבח

בניגוד לנעליים או משקפיים שבחירה לא נכונה בתחומים האלו יכלה להיות מסוכנת ובעלת השלכות מהותיות, על הבריאות שלנו, לכלי בישול יש השלכות פחות דרמטיות אבל עדיין, לבשל עם כלי בישול שהם לא נוחים או פחות יעילים יכול להיות ממש סיוט.

על מנת להימנע ממצב שבו אתם קונים כלי בישול שאין להם שום שימוש או שהם לא נוחים עבורכם, כדאי שתפעלו לפי מספר כללי האצבע שמפורטים להלן:

  1. תחתית איכותית – אומנם אין כמעט דבר שמים חמים וסבון לא יכולים לפתור אבל אם אפשר לבחור כלים שיהיה הרבה יותר קל לנקות אותם, כך עדיף. אם אתם מחפשים כלי בישול חדשים, תקנו כאלו שהתחתית שלהם עשויה מחומר כמו טפלון אשר מביא לכך שהאוכל לא נדבק גם אם שכחתם את הסיר על האש ואז ניתן לנקות אותו ממש בקלות ובמהירות.

 

  1. סכינים חדות מונעות פציעות – זה נשמע סוג של אוקסימורון אבל כאשר בודקים את הנושא, אין עוררין שככל שסכין חדה יותר היא מאפשרת עבודת חיתוך מדויקת ונכונה יותר ולכן עדיף לקנות סכינים (אשר ללא ספק מהווים חלק מהותי בכלי הבישול) שהם חדים יותר מאשר כאלו שהם קהים ואז מפעילים הרבה יותר כוח בחיתוך ותנועה אחת לא נכונה יכולה להוריד לנו את האצבע.
סכין, סכינים , מעמד לסכינים

סכיני מטבח איכותיים – לנוחות מקסימלית

  1. אביזרי בטיחות – ככל שעולם הבישול הופך מפותח יותר, כך גם יש הקפדה גדולה יותר על בטיחות בכל הקשור לכלי בישול. שמים דגש רב יותר על ידיות מספיק גדולות ומתוחכמות, יוצרים מנגנונים של קירור או כיבוי עצמי אם מזהים פעילות חשודה וכו. כאשר אתם מתלבטים בין שני סוגים של כלי בישול מאותו התחום, תמיד עדיף שתבחרו את הכלים שיש בהם יותר הקפדה על בטיחות משום שאנחנו לא יודעים מתי זה יתקוף אותנו או מתי יקרה משהו אבל עדיף תמיד שתהיה הקפדה על בטיחות.

לסיכום

בשורה התחתונה, עולם הכלי בישול הוא עולם מפותח ומתפתח וניתן לראות שהמאפיין שעובר כחוט השני בין כללי האצבע הוא לבחור את הכלים האיכותיים גם אם הם מעט יקרים יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *