גאדג'טים למטבח להכנת מזון קלה ופשוטה

גאדג'טים למטבח

כל המעוניין להגביר את קצב הכנת המזון שלו וגם לחסוך במשאבים כמו מים, חשמל וגז, חייב להצטייד באסופת גאדג'טים למטבח. רק גאדג'טים למטבח יאפשרו לצרכן במטבח לשהות במטבח מינימום זמן, להכין בו מקסימום מזון, ולהתנהל באופן חכם וחסכוני בכל פעם שהוא ניגש למטבח. כיצד בוחרים גאדג'טים למטבח, והאם אין "אותיות קטנות", והגאדג'טים אכן לא מגיעים על חשבון יתרון אחר כלשהו שקיים במטבח?

גאדג'טים אינם מורידים מאיכויות אחרות במטבח: הם תמיד 100% תוספת חיובית במטבח

זה ההבדל בין אביזרי מטבח ממוצעים לבין גאדג'טים. האם כיריים למטבח הם גאדג'טים? ברור שלא. הם בסך הכל מחליפים חשבון אחד (גז) בחשבון אחר (חשמל). כך גם מי שמשתמש במזווה לעומת מקבץ ארונות. אין בכל שום יתרון, אלא רק שינוי מיקום הפריטים בתוך המטבח. גאדג'טים למטבח הם מוצרים המקדמים יתרונות PER CE לציבור המבשלים והמטגנים במטבח, מקצצים להם בזמן השהייה ומסייעים בהכנת המזון בצורה איכותית, ללא ירידת איכות בהשוואה לאי-שימוש בהם.

אלו דוגמאות של כלי אוכל והכנת מזון הם גאדג'טים למטבח?

כוס מדידה – כוס מזיגת תבלינים ונוזלים אשר מכילה מדידה נפחים. הכוס מצוידת בסרגל מוטמע עליה, ובסרגל מיליגרמים למדידת משקלם של נוזלים. הכוס שמה סוף לתופעת ה- "בערך" וה- "נדמה לי" ויוצרת מציאות של הכנת מזון מדויקת עם החומרים במינון הנכון.

סיר עם מכסה "נושם" – סיר עם מכסה המשמש כארובה ליציאת עשן ואדים. עם סיר כזה, כשיש מתכון מזון בו מחייבים השארת גוף חימום פתוח, ניתן לסגור וליהנות מאותה תוצאה. כמו כן, ניתן לקבל מידע חזוי מתי המזון הגיע לנקודת רתיחה, לפני שהמים "יימזגו" על הכירה ויצרו מצב לא נעים של אדים וריח שרוף. העשן שבוקע מהסיר הוא סימן אמין לגמר הכנת המזון.

אביזרים לשמירה על ניקיון הכיור וסיפונו – אביזרים שמטרתם למנוע מצב של כיור מלוכלך עד כדי מצב בלתי הפיך, המסייעים בניקוי קל שלו. החל ממגב קטן לניקוי שיירי המזון, ועד מכסה לסיפון הכיור עם מסננת, נוצרת בכיור שלכם מציאות המעידה על 100% ניקיון, והיעדר סכנה או חשש מסתימות פנים בתעלות הניקוז המחוברות אליו.

 

אביזרים למטבח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *