תבניות – תענוג באפיה

תבניות

כל מי שעוסק באפיה יודע ומכיר את החלק המבאס ביותר באפיה והוא החלק שבו צריך לנקות את התבנית.

לא משנה כמה משמנים את התבניות – בין אם מדובר בחמאה, שמן או אפילו מרגרינה איך שהוא תבניות האפייה תמיד נותרות עם שאריות של עוגה ואז הליך הניקיון הוא ארוך ומתיש. אנשים מתייאשים בד"כ מאותו תהליך נקיון ומחפשים אחר פתרונות שיקלו עליהם ככל שניתן.

ההבדל בין תבניות רגילות לתבניות סיליקון

עד כמה שקל ופשוט להכין חלק מהקינוחים, הזמן שצריך לבלות בניקיון התבנית מוציא את כל החשק מהאפייה עצמה וגורם להתייאש. לפני כמה שנים הגיע הפיתוח החדש אשר עשה מהפכה בעולם האפייה והפך פתאום את הליך האפייה לתענוג שאין שני לו – תבניות סיליקון. לא ברור איך לא חשבו על זה קודם. תבניות סיליקון עשויות מחומר אשר שומר על המבנה של המאפה כל עוד הוא בתוך התבנית אבל ברגע שרוצים להוציא את המאפה הוא ממש מחליק החוצה והתבנית נשארת נקייה לחלוטין. יתכן שבשל סיבה זו אנשים רבים מעדיפים לרכוש תבניות סיליקון, אך כמובן שגם תבניות מסוגים רגילים אלו הם תבניות מומלצות עד מאד.

לכל תבנית קיים שימוש יעיל ובעזרת התבניות ניתן לאפות את המאפה שהנכם כה רוצים וחושקים בו. התבניות נמכרות בכל הגדלים החל מגדלים קטנים ועד לגדלים גדולים יותר כך שנוצר מצב שכל תבנית משמשת בצורה נכונה גם מבחינת הכמות שהיא אמורה להכיל.באופן זה הליך האפייה הופך לתענוג צרוף וגם להרבה יותר קל לתפעול. בגלל שלא צריך לבלות הרבה זמן בניקיון התבניות סיליקון, אפשר ממש בקלות להגיע למצב שבו אם נזכרים ברגע האחרון שרוצים להכין עוגה ולא היה זמן, רק צריך לוודא שיש את החומרים הנדרשים ואז בזכות התבניות אפשר ממש בקלות לאפות את העוגה ואפילו לנקות את התבנית.

כל תבנית והגודל שלה

ככל שהעולם של התבניות התפתח יותר ויותר ניתן למצוא אותן בעוד ועוד גדלים וסוגים. יש תבניות לעוגות, מאפינס ואפילו פשטידות. כל אחד משתמש בתבניות עבור מה שהוא רוצה להכין. בגלל שמדובר בחומר מאוד רך וגמיש הן הרבה יותר קלות לאחסון ותמרון. כאשר מדובר על תבנית מפיירקס או מתכת היא בדרך כלל כבדה הרבה יותר וגם פחות קלה לאחסון. את התבניות אפשר להכניס אחת בתוך השנייה ולאחסון על איזה שהוא מדף או אפילו בתוך הארון. היעילות והנוחות שהתבניות האלו מקנות הופכות את החיים להרבה יותר פשוטים ואת עולם האפייה למהנה הרבה יותר. אין מה לעשות, אנשים תמיד רוצים קיצורי דרך – במיוחד כשמדובר על עולם הניקוי שאין בו שום דבר מהנה על אחת כמה וכמה כשמדובר בניקיון של כלי אפייה ובזכות התבניות האלו זה נחסך מהאנשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *