כיצד לבחור נכונה סכו"ם למטבח?

סכו"ם

מעבר לבית חדש טומן בחובו התרגשות רבה והתחלות חדשות.

לאחר שכל החפצים והרהיטים התמקמו להם בבית החדש, נשאר להתחיל לעצב ולהכניס אביזרים קטנים. אחד החללים החשובים והשימושיים ביותר בבית הוא המטבח כמובן. אל המטבח יש להתאים אביזרי מטבח חדשים, שעם השנים ניתן לראות שעברו מהפך בכל הנוגע ליתרונות השימוש שלהם וליתרונות העיצוב שלהם.

כלי המטבח החשובים ביותר הם סכו"ם

האבזור אולי הכי שימושי במטבח הינו סכו"ם. סכין, כף / כפית ומזלג. בלעדיהם ארוחה היא לא ארוחה, ובישול הוא לא בישול. אם כן, על מנת לבחור סכו"ם איכותי, אשר יגרום לאורחים שלכם להנות כפליים מהאירוח והארוחה, יש לדעת מספר פרטים.

סגנונות עיצוב של סכו"ם

תחילה, יש לדעת כי עיצובי סכו"ם מתחלקים לשתי קבוצות מרכזיות. עיצוב רטרו (או קלאסי), המעוצב בסגנון אירופאי בעל קווים דקים ונקיים, ועיצוב מודרני, המשלב אלמנטים הן מהמזרח והן מהמערב. מומלץ לחפש סכו"ם בעיצוב כזה שיוכל להתכתב עם שאר העיצוב הביתי שלכם, והן יתאים לטעמכם האישי.

יש לבחון את איכות החומרים

שנית, יש לבדוק שהסכו"ם שאתם עומדים לרכוש הינו איכותי, וכי אינו נשחק במהירות. כלומר, שהברק בו יוכל להישמר לזמן ממושך, וישמור על מראה אלגנטי ויוקרתי. לצורך כך, ניתן לבדוק את רמת הגימור הנראית לעין. למשל, שיני המזלג, או היקף וגודל הכף. עם זאת, מומלץ לבדוק כי מדובר בסכו"ם המכיל 18% כרום המונע חלודה ו- 10% ניקל המסייע בנראות מבריקה גם לאחר השימוש.

כובד ומשקל קל הסכו"ם

שלישית, יש לשים לב למשקל וגודל הסכו"ם. על פי ההנחה הרווחת, סכו"ם בעל משקל כבד נתפס כיוקרתי יותר ואיכותי. איך אין הדבר נכון בהכרח. תוכלו לדמות צורת אכילה באמצעות הסכו"ם אותו אתם מעוניינים לרכוש, ובכך לראות האם האחיזה נוחה ואינה כבדה מידי.
בכל הנוגע לגודל, קיים גודל סכו"ם מקובל בעולם והוא עומד על כ-20 ס"מ אורך למזלגות וכפות. האורך הנ"ל נבדק ונצמא כאידיאלי לאחיזה.

סכום איכותי במארזים

לבסוף, לאחר שעברתם על כל הפרמטרים הרלוונטיים בבחירת סכו"ם, תוכלו לרכוש מארזים טובים ואיכותיים במחירים סבירים, בחנויות ובמותגים השונים.
סכו"ם טוב ונכון עבורכם, יקנה לכם נוחת מירבית בעת השימוש בו. עם זאת, תוכלו למצוא את העיצוב המתאים עבורכם מתוך מגוון רחב ביותר של סגנונות ודגמים שונים, מבלי להתפשר.

זכרו, סכו"ם טוב ואיכותי למטבח, יכול להקפיץ בכמה רמות את חוויית הארוחות שלכם, וכן את חוויית האירוח. בנוסף ככל שיענה על כמה שיותר פרמטרים הוא יחזיק לשנים רבות, יש לשים לב כי עדיף להשקיע על סכו"ם איכותי שיחזיק לשנים רבות מאשר להחליף חלק מן המארז מכיוון שהסכו"ם החליד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *