תבניות הסיליקון – הכי חם בעולם האפייה

תבניות סיליקון

למקרה שישנתם בעשור האחרון, או למקרה שסתם לא נכנסתם למטבח הרבה זמן, כנראה שלא שמעתם על תבניות סיליקון.

מהן תבניות סיליקון?

מדובר על תבניות שנראות ממש כמו תבניות רגילות, אך יש בהן טוויסט מיוחד. נכון, הן עשויות מסיליקון. כלומר הן גמישות במיוחד ובסופו של דבר תמיד חוזרות לצורתן המקורית. תבניות סיליקון הן הדור הבא של תבניות האפייה ומבצעות מהפכה בעולם האפייה, וניתן כיום למצוא את התבניות הללו כמעט בכל חנות לאפייה אשר מוכרות מוצרי אפייה ותבניות אפייה. לבין אם אתם מעוניינים לחמם אותן או להקפיא אותן – תבניות סיליקון יעשו את עבודתם נאמנה. הן אינן רגישות לטמפרטורות קיצוניות, ומוכנות לעשות הכל על מנת להעניק לכם את צורת האפייה הנוחה והידידותית ביותר שיש. בנוסף, תוכלו לאפות בהן שלל מאפים, בניהם: לחמים, עוגות, פשטידות, רולדות, מאפינס, עוגיות ועוד. אנשים רבים שמבינים בתחום האפייה רוכשים תבניות סיליקון, משום שעל ידי התבניות הללו הם יכולים ליצור את האפייה המושלמת שהם כה רוצים.

היתרונות של תבנית סליקון

אחד המאפיינים העיקריים של תבניות סיליקון הינו שהמאפה אינו נדבק אליהם. כלומר, עקב גמישותם הגדולה, ניתן "לדחוף" את המאפה החוצה מן התבנית אל הצלחת שלכם, מבלי שיתפרק או ידבק. בנוסף, הגמישות שלהן מאפשרת לכם לגלגל אותן ולאחסן אותן בכל מקום שרק תרצו, מבלי שיתפסו הרבה נפח. כך גם תוכלו להחזיק בביתכם הרבה כאלה, בשלל צורות, עיצובים ומידות שונות ומגוונות, כל זאת על מנת להתאים את התבניות לכל סוגי המאפים שאתם אוהבים לאפות.

לאפות ללא תוספת שמן

תבניות סיליקון אינן זקוקות לשימון טרם השימוש בהן, שכן – לא משנה איזה מאפה תרצו לאפות, הוא יוכל לצאת בקלות רבה מהתבנית. לאחר שתסיימו לאפות בהן, תופתעו לגלות עד כמה ניקיון תבניות הסיליקון הוא קל, מהיר ואינו דורש מאמץ רב, אין ספק שזהו פתרון נוח ביותר כאשר ניתן לנקות את התבניות בקלות רבה והם אינם דורשות מאמץ מירבי בעת הנקיון.

יש לבדוק את תו איכות התבניות

עם זאת, חשוב לציין כי כאשר אתם רוכשים תבניות סיליקון, רצוי לבדוק שהן בעלות תו תקן ישראלי, שכן ישנן תבניות ללא תו התקן היכולות לפלוט רעלים בעת השימוש בהן ואינן ידידותיות לסביבה.
מחירן של תבניות סיליקון אינו יקר כלל, ומתאים לכל כיס. מדובר על מחירים של כמה עשרות שקלים בודדים. הכל תלוי באיזה סוג של תבנית אתם מעוניינים לקנות, ובשל המחיר המוזל אנשים רבים יכולים לאפשר לעצמם לרכוש את התבניות הללו. ישנם תבניות סיליקון מסוגים רבים ובהתאם לכך גם המחירים משתנים.

לסיכום, לבין אם אתם חובבי אפייה, ובין אם אתם לא, רכישת תבניות סיליקון הינה רכישה מומלצת במיוחד. שימוש בתבניות סיליקון מעלה את רמת האפייה שלב אחד למעלה ומעניקה לכם חווית אפייה יוצאת דופן, מתקדמת, חדשנית ומודרנית במיוחד, ולכן הללו אשר ירכשו תבניות סיליקון בוודאי יהנו מאפייה משובחת על רמה גבוהה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *